عکس زیباترین زن جهان- دختر

عکسهای زیباترین دختر ایران, عکس

عکس زیباترین زن جهان- دختر

عکسهای زیباترین دختر ایران, عکس

عکس زیبا ترین دختر دنیا


عکس زیبا ترین دختر دنیا

تصویر زیباترین دختر جهان دارای اندازه ای خیلی بزرگتر از عکس کنونی دارد، برای دیدن عکس زیبا ترین دختر دنیا میبایست بر روی عکس بالای این نوشته کلیک کنید تا وارد صفحه حاوی عکس زیبا ترین دختر دنیا در اندازه ای خیلی بزرگتر بشوید، همچنین بدین منظور میتوانید برای دیدن عکس دختر زیبا از تگهای زیر مطلب استفاده کنید، برای دانلود والپیپر زیبا ترین دختر دنیا به ادامه مطلب مراجعه کنید برای رفتن به قسمت ادامه مطلب روی لینک زیر تگ ها که با اسم ادامه مطلب گذاشته شده است کلیک نمائید

عکس زیباترین دختر دنیا
عکس زیباترین دختر دنیا

ٌWallpaper 1024 x 768: http://www.1000ax.tk/?di=7SMN
نظرات 18 + ارسال نظر
نانسی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

دهنش خیلی بزرگه ولی من از این خوشگلترم نیستم/؟

قاصدک شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ق.ظ

eshtebah kardi esme in jooojooo انا نعمتی va ama movafegham kamando bude ye zaman

babibabri دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

خیلی خوب بود

مهسا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.smahsa74.blogfa.com

فکر کنم باباش رئیس سایته دیده هر کی هر کیه گفته بگذار دخترمو معرفی کنم

افسون یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

خوشگله ولی زیباترین نیس

لیدا یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

بزا من عکسه دوستم سونیا صادقیانو براتون بفرستم فکتون میاد پایین صورت گرد پوست سفید چشمای درشتو مشکی دماغ کوچولو عروسکیه واسه خودش

لیدا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

چه خوشی بابا معلومه خوشگل ندیدی عکس دوستم سونیا صادقیانو ببینی چی میگی دختر فوق العاده خوشکلیه

سونیا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ

من ازین دختره فوق العاده قشنگ ترم صورتم گرد چشمام درشتو مشکی بینی کوچولو به قوله دوستام شبیه عروسکم این دختره هم خوشکلها ولی خب من زیباترم

سارا جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ق.ظ

اره دهنش خیلی بزگه . اون بالایه چقدر اعتماد بنفس داره ، واه واه چه اسمی برا خودش گذاشته

مهرداد دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.irandarghafas.blogfa.com

خیلی خیلی خوشگله نمیدونم واژه ی خوشگل میتونه براش کافی باشه؟
یه معصومیت خاصی تو چشماش و صورتش هست
به قول خودم خوشمل
همچنین
خیلی شبیه عشق اول منه .
تصیحیح میکنم عشق اول من شبیه ایشونه. یا بهتر بگم شبیه هم هستن
ان شا... این دختر هرجا که هست موفق باشه.

محمد پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.zeraatbahonark.blogfa.com

بیا سری بزن

زهرا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

به خدا من از این عتیقه ها خوشگلترم!

مینا سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

سحرجووون شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

به نظر من روشا ضیغمی از همه خوشکلتره،البته من سنگشو به سینه نمیزنم ها، چون من خیلی شبیه بهش هستم اینو گفتم؛

میترا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

زهرا خیلی خودشیفته ای بدشم دختر به این خوشگلی ولی نمیتونه زیباترین بشه ولی خیلی ملوسه

میترا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

بدشم این ۱۲ سالش بیشتر نی که ای قدر بهش حسودی میکنین

هلن پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

خیلیم خوشگله حسودی نکنین

نادیا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

بیشتر واسه خودتون نوشابه باز کنین خیلی هم خوشگله ولی راستش تا حالا توی کتاب گینس چیزی رو ثبت نکرده بودن که سلیقه ای باشه فقط رکوردهای جهانی رو ثبت میکردن ولی واقعا خوشگله شما ها هم که میگین زشته یا ما از اون خوشگلتریم از سر حسودی من خودم آمار گرفتم دیدم فقط دخترا میگن زشته اون هم بخاطر اینه که دخترا حسودن اماخدا رو شکر من این خصلت بد ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد